POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Milka CRuNchy CORN din Germania

Milka CRuNchy CORN - Ciocolată cu lapte din Alpi cu bucățele crocante de porumb (13%), ușor sărate

Pe scurt:
Produsul a apărut pe piață undeva în ianuarie 2014. Din întâmplare l-am găsit la un magazin de proximitate. E un import pe scară mică ce pregătește terenul pentru produsele Românești, se pare (recent a apărut sub alt ambalaj, același produs făcut în Ungaria de data aceasta). Nu pare să aibă vreo poveste specială. E pur și simplu milka CRuNchy CORN și e un sortiment relativ nou (oare seamănă cu poiana fulgi crocanți sau porumb crocant?). Hai să vedem ce e sub ambalaj.

Caracteristici:
Miros: Caracteristic de ciocolată milka simplă
Gust: în mare gustul este dat de porumbul crocant, prăjit și foarte puțin sărat. Ciocolata e dulce, dar când ajungi la bucățile tari de porumb, lucrurile se schimbă. Ciocolata întreagă nu mai pare chiar foarte bună, duce tot mai mult spre un gust de ars și de dentist ce-ți polizează în gură.
Culoare: cea clasică de milka; porumbul este gălbui
Aspect:  24 pătrățele uniforme deasupra; aspect dezordonat pe fundul tabletei. Nu e foarte înaltă și pare că acei fulgi țin locul arahidelor. Sunt destul de tari, cam îți spargi dinții în ei.
Ambalaj: E același ambalaj resigilabil, dar nu e foarte sugestiv. Te duce cu gândul la o ciocolată cu alune.



Concluzie: Nu mi se pare să semene cu Poiana (sortimentul similar). Aceasta nu e sărată. Eu n-am simțit gustul de sare. Nu mi se pare chiar o combinație reușită. Nu prea au ce căuta fulgii de porumb în ciocolata milka. Cel mult cu lapte merg. Ar fi o idee de băgat această tabletă (Milka CRuNchy CORN) în lapte. La prima bucățică, nu mi mi-am dat seama că are porumb în ea, după ce s-a mai topit ciocolata în gură mi-a apărut un gust cam oribil, de la polizorul dentistului. Apoi am început să mă obișnuiesc cu gustul. Astfel, e de încercat dacă o mai găsiți, însă nota nu va fi maximă.
Nota: 8

Poze :

milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
milka CORN&CHOCO FOREVER
De unde cumpăr Milka CRUNchy CORN?
1 Magazinele de proximitate PRODLACTA Brașov (încă mai aveau pe Calea București în ziua scrierii articolului)
Preț: 3,6 lei în 22 martie
2.  Carrefour express
3.  Milka.de
4.  Probabil la SU MARKET Afumați
5.  De încercat la supermarket AMI - Gara de Nord București
Greutate: 100g
Produs în: Germania de Modelez International


Îți place articolul? 
Test realizat în 20 august 2014

Odată cu același import a venit și milka Brezel time
Articol similar: milka CORN&CHOCO FOREVER

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!