POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Coca-Cola USA versus Coca-Cola Romania

Coca-Cola SUA

Coca-Cola România
Pe scurt:
Vă spuneam în postările cu Mountain Dew White Out și MUG root Beer că a sosit un transport din Statele Unite ale Americii cu diverse băuturi non alcoolice la doze. Printre ele erau și doze cu Coca-Cola. Astăzi i-a venit rândul și pentru ca testul să poată fi realizat ca atare, am achiziționat și un produs similar Românesc.
Diferențele deja se văd: dozele din SUA sunt de 355 ml (sunt mai mari;în România au 330 ml). Totodată, multe dintre ele au alt tip de cod de bare.
Caracteristici:
Miros: mai dulce decât cel românesc. Mai plăcut. Cel românesc parcă are miros de plastic
Gust: parcă puțin mai dulce și mai bun cel din USA. Cel românesc parcă a primit o altă aromă; ceva lămâie. Or fi schimbat rețeta la români? Habar n-am!
Culoare: parcă e puțin mai închis la culoare cel din USA (deși pozele poate mă contrazic).
Aspect: aici diferă cantitatea și faptul că se deschide mai ușor o doză din USA. E puțin mai moale tabla în zona cheiței.
Cantitate: 355 ml respectiv 330 ml
Carbogazos: cam la fel

Concluzie: nu sunt diferențe mari, dar la americani după cum văd, au Coca-Cola autentică! Nu diferă gustul de la o doză la alta. Doza din România începe să migreze spre un gust cu lime. Deci americanii au un produs cu o aromă ce persistă de prin 1886. Totuși, înclin să cred că e mai bună doza de Coca-Cola produsă în Statele Unite ale Americii. E mai dulce și cu un gust unic; la noi, în România, o tot prostesc. Cum v-am relatat, doza Românească are un gust mai acrișor și de lămâie (nu mă întrebați de ce; produsul e clasic, normal n-ar trebui să aibă aromă de lămâie!). Ceva ce am mai observat la doza din SUA: mi-a atacat smalțul dinților (simțeam cum vor să zică: au mă doare; sigur cunoașteți fenomenul de la înghețată). Deci, cea din SUA strică mult mai tare dinții față de cea din România.
Nota: 10. Vă recomand să încercați și voi produsul din SUA, s-ar putea să îmi dați dreptate: e cu o idee mai bun la gust! Totodată, nu abuzați; Coca-Cola e nocivă! În general toate băuturile carbogazoase sunt; mai ales tot ce e de tip cola de la orice firmă. Singrul produs cola sănătos e cel bio! De asemeni, orice abuz de orice natură, dăunează!

Poze :

Coca-Cola România
Coca-Cola România
Coca-Cola România
Coca-Cola România
Coca-Cola România
Coca-Cola România
De unde cumpăr Coca-Cola fabricată în SUA?
1. Auchan în toată țara; stoc limitat!
2. Bunatatiamericane.ro (au avut)
Preț: 2,98 lei în iulie 2014 la Auchan VITAN; mai era și prin Auchan CITY Brașov (aruncate prin rafturi, la 3,6 lei doza)

Îți place articolul? 
Test realizat în 04 septembrie 2014

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!