POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

FRUTTIA KIDS FRUCTE DE PĂDURE

FRUTTIA KIDS FRUCTE DE PĂDURE - băutură răcoritoare necarbonată cu suc de fructe de pădure

E un produs nou, nu l-am mai văzut pe piață. E un produs ce n-a suportat să fie testat! De ce? 80% din el l-am vărsat pe jos! Am vrut să vă arăt și licoarea pe care am turnat-o în pahar, dar am vărsat paharul! Și în cutie nu mi-a rămas prea mult! Oricum, mai iau o bucată și voi finaliza testul!

La miros vă pot spune că e foarte plăcut... miroase a sirop de fructe de pădure. La gust e foarte bun, culoarea cam incoloră.

Din ce am apucat să gust, vă zic că e foarte bun, nota 10 cu felicitări și pare a fi aproape natural, dar cert e că ar fi făcut din sirop de fructe de pădure de înaltă calitate! Îl recomand pentru cei mai mari, dar poate și pentru cei mici.

Unde se găsește? La Carrefour Hypermarket
Preț? 0,99 lei 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!