POSTĂRI ANTERIOARE? CITEȘTE-LE ⇒
În curs de afișare...

Persoane interesate

Dr Pepper zero

Dr Pepper zero 330ml - Băutură răcoritoare carbogazoasă cu îndulcitori

Un produs ce l-am descoperit pe rafturile din Auchan City, prin luna octombrie-noiembrie 2013. Un produs ce nu se găsește pe rafturi mereu, e importat din UK de către RADA FNB ROM, importatori ce au mai adus în românia și Cherry Coke din Polonia, la doze de 330 ml (în Auchan, Selgros, Carrefour), PET-uri de 0,5 l și 1l.

Depre produs vă pot spune că e interesant la gust și bun. Trăiască zaharina!

Nu are zahăr, dar are alți îndulcitori cum ar fi aspartamul și acesulfamul de potasiu. E puternic carbogazificat, ca și Coca-Cola ori Pepsi.

Mirosul este ca de cireșe sau migdale și are cam toate caracteristicile unei băuturi clasice Dr Pepper. Gustul pare a fi de gumă cu cireșe/migdale. E gust specific de Dr Pepper, dar cu iz de zaharină. Cred că mai exact, zahărul a fost înlocuit cu zaharina. Se simte puțin și gustul de cola de la cafeină și caramel. Sunt ceva diferențe față de Dr Pepper simplu. Eu unul nu agreez prima variantă, cea cu zahăr. Îmi place mai mult aceasta zero.

Culoare specifică, negră precum coniacul.
Ambalajul îmi place: e alb și atractiv.

Nota: 10, îmi place, nu mă dă pe spate, dar e bun! Îl recomand, însă nu se găsește mereu pe rafturile din Auchan.
Preț: 3,23 la Auchan City în data de 26 martie 2014. Încercați și la Mega Image, poate îl găsiți (nu știu de ce, dar rețin că l-am văzut o scurtă perioadă în Brașov și acolo - probabil în București au mereu la Mega Image).

Spor la căutat și degustare plăcută!
Test realizat în 11 aprilie 2014, publicat 14 aprilie 2014.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva de spus, adaugă un comentariu!